En helg som blev heeelt galet

Vilken jävla helg !'
Fredag lite fest hemma hos anna karoke,spel och lite dans på det med.
Altona blev det
Va hände där?
Jo en tjej drar mig bakifrån i håret slänger ner mig på marken medans den andra tjejen matar in boxar i mitt huvud och lite var stans.
Allvarligt tala vem går på någon bakifrån.
Vakten tog tag i mig fick papper för att försöka stoppa blodet från skallen.
För en gångs skull tänkte jag riktigt smart jag gick bara därifrån
Gjorde inte ett piss tillbaka.
Vi ringer polisen.
Vem kommer vinna i rätten? Jo jag och de har inget att komma med.
Idiot jävlar den kvällen kommer att kosta er pengar som kommer att gå till mig så fuck you.
Det  blev sjukhuset och de fick limma skallen.
Har fått ännu ett nytt smeknamn LP=Limm pillan haaha
Vet inte ens vilka detta är eftersom att allt hände bakom mig men det kommer väl snart fram.
Tidningen har ju skrivit helt fel !
Lördagen lite halv dålig men det blir hem till martin ändå och det var trevligt.
Har tagit ledigt från jobbet imon så det blir att vila.
På tisdag är jag redo för att ha lektioner !
Johanna kommer på torsdag wooohoo mkt kärlek till henne
Puss ili puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0