Hahahaha

Den här helgen slår allt ! Hahaha
Det börjar med att johanna kommer hit.
Fredagen var det myskväll.
In på ica för att hyra film och handla lite mat.
Jag,totte och johanna står och diskuterar vilken ost vi ska köpa sätter mig på kylkanten rätt som det är kommer några utav tottes vänner och skrämmer han. Helt plötsligt så ramlar jag rakt ner i kylen på ostarna. Flyger upp med fullfart och tror inte att någon ser detta men det gjorde alla sjukt roligt haha.
Övertrött hela kvällen.
Det hände så roliga saker den kvällen men orkar itne skriva allt.
Lördagen
Anna ska ha födelsedagsfest.
Vi gör iordning oss hemma hos mig.
Vi trodde att vi skulle till kristianstad och festa så det blev klackskor,ush ! jobbigt!
Men det blev paaaarty hos anna hela natten lång.
Vilka härliga människor men den bästa var ju karate davve hahha
Han skulle göra världens fetaste hoppspark men han glömde nog av att han var längre än ingången till köket så hövet åkte rakt in i väggen hahhaahahahahaha
Lite senare mot kvällen var det ju dags för davve att göra världens hopp
Tar sats,hoppar på stolen, flyger över bordet och pang rakt ner i soffan hahahaha
Får ju inte glömma att Anna Anus äggade j.p hahahha
Karoke blev det med.
Är så kass på det. Alltid när jag och pappa sjunger abba hemma så slutar det med att jag står och skriker  så att pappa inte kan höra sig själv hahhaha
Men i lördags vann mitt lag wooohooo så stolt.
Idag har det varit krig på jobbet har världens underbaraste kollegor och vi alla sitter på samma kontor. Vi busar med varandra hela tiden. Peter får skit för allt vad det än är hahha men han gör även det mesta så han får skylla sig sjäv hahha.
Det bästa utav allt på jobbet idag var när mina elever frågade mig och vi kunde ha en danslektion och lära oss jump style världens coooolaste dans. Klart att jag är med på det.Så varje tisdag har vi en danslektion.
Jag blev ju helt hajpad.
Gå in på youtube och skriv jumpstyle tutorial english
Lär er !
Nä nu orkar jag inte skriva mer.
Ha de gött haj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0