Happines

Vilken dag jag hade igår.
Ringer försäkringsbolaget och fattar ingenting.
Mammas underbara kommentar till det: Du fattar aldrig någonting pernilla jag är inte chockad haha
Första stoppet blir att gå till läkaren
blir irriterad där inne men skrattar ändå för läkaren trodde nog att jag var dumihuvudet.
Andra stopp blir tandläkaren-där gick det helt okej.
Tredje stoppet blir katasrof.
Kvinnan kunde knappt svenska fatta ingenting.
Upp i den hemska stolen och blir sjukt irriterad hahaha
sedan måste jag ju alltid pilla på alla saker hahah
Blev så över taggad efter allt detta så jag var tvungen att ta mig en dusch
Rikigt gött är det att anna försvarar filmen shutter island så mycket,sjukt roligt.
Längtar tills helgen det ska bli kul att se vad som händer
Party?mys?galenskap?
Får itne sova middag idag måste sluta med det ! hur ska jag klara detta ?
ush jobbigt !
Har kramats jätte mkt med mina underbara elever idag de är så goa
Kan inte förstå att jag förengångs skull är lycklig,äntligen !
Kan inte må bättre just nu !
Nu ska jag nog dra ner till stan och hälsa på ante





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0