Nu är det krig

Nu är det krig på jobbet hahah

Peter och Figge har tejpat en svart linje på golvet ena sidan ska vi tjejer hålla oss till och killarna på andra sidan.I fredags upptäckte jag att vi inte har tillgång till kopiatorn på kontoret så självklart ändra jag tejpbiten lite haha.Peter upptäckte det idag och det första han sa på morgoen
Pernilla nu får du skylla dig själv, krig är det !
Sätter mig vid datorn på rasten och musen till datan funkar inte jag skriker PEEEEETER.Han hade förstås inte gjort något. Han sa att han kunde fixa det om jag sa förlåt men NEJ det ville jag inte göra, envis är jag haha
Men upptäckte efter en stund att kula i musen var borta haha
Nu har peter gått , jag har lagt limm på tejpen så när han ska ta bort den får han limm på fingrarna,sanne och josse har bytt ut alla hans pärmar så han kommer bli tokig imon haha 
Göööött e de
Nu är det dags att ha bild.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0