Oboooooy vilket vackert väder

Nu är det rikigt illa somnade halv 9 igår. Har sovit i 14timmar shiiit pommes.
Konstigt nog är jag på bra humör ändå det är nog vädret som gör det sol sol sol meeera värme tack.
Nu är jag utvilad inför helgen
p.p and a.a paaaarty like rockstars.
Bengan har även ringt visning på en lägenhet nästa veckan bengan är grym.
Påsklov har mina elever , chefen har inte ringt än så jag är nog ledig hela denna veckan , gött e de !
Totte har lärt mgi att laga 2 rikigt goa maträtter muuuums !
Under sweden rock veckan kommer det nog att bli tufft.
Jobbar ju dagtid och om jag nu vill kan jag jobba kväll på sweden hmm orkar jag det???
Snart ska jag färga mitt hår lite mörkare och sedan lägga i lite mer blonda slingor.
Yeeees i like.
Dagens skämt som jag har kommit på.Totte och Pillan.
P:Ska vi spela brändboll?
T: Ja det kan vi göra.
P:Bra för du kan ju vara brännare för du är ju BRÄND
HAHHAHAHHA
Sjukt roligt.

Tjingiling Baaaaadring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0