Packa packa pack smack

Japp nu är dags.
Min första egna lilla lägenhet får jag på fredag.
Är så glad det ska bli så spännande .
Är lite orolig över vissa saker.
Jag som är så mörka rädd och har svårt att sova själv.
Vad gör jag om dessa hemska mardrömmar kommer tillbaka?
Måste jag börja sova med tända lampor igen?
Ussh hoppas inte att allt detta kommer tillbaka nu enbart för att det är en ny lägenhet.
Orkar inte med det !
Men men över till det positiva.
Mamma och pappa har köpt såååå mkt saker till mig, älskar er !
Min älskade pappa kommer på fredag det ska bli så härligt att träffa honom.
På lördag blir det mkt
Ikea
Jysk
Tappesera
Sen blir det bara att ställa allt i sin ordning och skruva en hel del,göööött e de.
Har sprungit fram och tillbaka mellan,stan,jobb och lägenheten tusen ggr idag shiiit mina ben.
Tvättar som bara den just nu, härligt.
Han som jobbar på expert diggar mig som bara den.
När jag gick därifrån så sa han
Du är den härligaste göteborgan jag någonsing ha träffat. Kung e ja
Feeeeeeeeeeest blir det på fredag ska smyga ut när pappa har somnat haha
Full som ett svin ska jag bli med moohahah
Dags att fortsätta med allt.

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0