Påsk i Göööötet

Vilken påsk helg.
Överraskar familjen med att vi kommer på torsdagen fest blir det.
Fredagen blev det att shoppa totte fick sitta inne på gina tricot i 1 timme och se på när provade kläder han fick dampet till slut hhaha senare mot kvällen åkte jag,totte,johanna,eman och annie in till vasastan. Vi tjötade och drack lite . Mycket skratt blev det och hade jätte mysigt. Lördagen blev det kvibergs marknad och party.
Helgens höjdpunkt:
Totte ville åka iväg och sola för att jag hade sprayat han  med brun utan sol på handen så det såg ut som en leverfläck haha. Åker till Backas solarium det bästa i göteborg.
Jag går in på 6:an super plus
P: Totte du får gå in på 7an super plus plus för jag bara bränner mig.
T: a men kommer inte jag att bränna mig.
P: Nä du har bättre pigment. (men visste att han skulle bränna sig rejält haha)
Sen när vi har solat klart har han fått lite färg i ansiktet
T : Det var inte så farligt
P: Ikväll kommer all färg att komma
Åker hem och förbereder oss för FESSSST.
Asss kul unga som vuxna var där vi spelade Rita?Gissa killarna mot tjejerna
Karoke blev det favoritlåten Petter-Det går bra nu hahah jag var kung på att rappa
Självklart blev det mycket dans och skratt.
Totte tog även fram gitarren och sjöng,du är grym kussen!
Totte kommer sen full fart mot mig Piiiillan jag har bränt mig hahha han är illröd såg nästan ut som brännskada på hela kroppen. Han har än idag skit ont och röd som en kräfta hahhahha
Hämnden är ljuv så undra vad som händer mig härnext haha
Det blev en rikigt lyckad helg i götet skönt att träffa mina udnerbara vänner och familj.
Den 15 april kommer david och johanna ner till mig wooohhhooo
Nu är det dags för städ och lite annat smått och gott.
Ha det goooott
puss och kram skumbanan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0