Tjeeeena lägenheten ?

Idag när jag kom till jobbet så var mina elever på jätte bra humör,härligt!
Tjeeeeena pernilla lägenheten?
vah? hahha men fick reda på att lägenheten betyder läget haha sjukt kul
På idrotts lektionen skulle mina flickor åka och bada självklart är det något jag också ska med på så när det var färdigt simmat så kommer vi ner till omklädningsrummet vad fanns det där nere?
Jo fullt med mammor med sina små bebisar jag blev skogstokig älskar ju barn så jag började leka och gosa med bebisarna ååh de var så söta jag tänkte KIDNAPPNING men det blev inget av det med andra ord min dag blev räddad.
Snart blir det power walk med anna som det har varit alla andra dagar
sommar 2010 here we cooome

salami







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0