En planerad helg som blev oplanerad

Det var en hel veckas väntan tills det skulle bli helg den var planerad
tona
baka bröd
ryssberget
film
anna skulle laga middag till mig
Istället blev det
tona
k-stad
film
Vi blev sjukt besvikna när vi nästan inte har gjort något utav det ! haha
Under fredags natten ringer ante till mig anna tar telefonen och för det fetaste samtalet genom alla tider gött att han spelade in det HAHAHA
Men vad var det som hände i k-stad?
Jo jag och anna går mot bilen anna försöker låsa upp bilen medans jag står och rycker i dörrhandtaget efter någon minut upptäcker vi att det inte är hennes bil hahaha vi springer mot annas bil och skrattar som bara den hahha
3 filmer blev det på lördagen
Fame
paranormal activiti
Dagboken
Ännu en helg med massa skratt det händer alltid roliga saker när anna och pillan är i farten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0