That´s just how it is

Sommaren 2008 till 2009
Det var flera månader utav skräck,rädsla,sorg,tårar och en massa frågor som aldrig kommer att kunna bli besvarade. Tack och lov för att jag har en underbar familj och underbara vänner.Tillslut blev det att jag flyttade från Göteborg ner till min släkt i lilla skåneland och det har gått hur bra som helst.Minnerna finns alltid kvar men vardagen blev annorlunda.Har kommit min släkt närmare och lärt känna en massa underbara människor.Nu återstår det bara att se hur länge jag stannar i skåneland, vad som helst kan ju hända men det återstår att se. Saknar familj,vänner och storstaden i sig men det är riktigt gött att det finns mobiltelefon och internet :) Nog pratat om detta.
 Nu är det 2010
Se framåt och inte bakåt
Nyår blev lyckad förutom alla minnesluckor
träningskort
natur diet
plugg
tona i januari sen slut på det
egen lägenhet


3 små nyårs bilder 2010 wieeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0