VA HÄNDE ?

  I tisdags:
Börjar gå till jobbet tänker i huvuvdet RAMLA INTE  var nära TLC blev sjukt glad för att jag inte hade halkat men då händer det SMACK ligger på marken
När jag ska ha lekion med eleverna ramlar jag av stolen
Ska gå ut och röka på rasten sjukt mkt snö åker ner från taket på mig
Dricker mig ett glas vatten BANG glaset gick sönder
Slår i foten i soffan aj aj aj
Går in på konsum får hjärnsläpp,va skulle jag handla?
Ska föna håret det kommer eld från fönens baksida
 vilken dag hahahha
Vad vore livet utan skratt?? TRÅÅÅÅÅKIGT.

Vad har hänt med svensk handboll?? sjukt besviken men det är alltid lika kul att se på matcher med min kusin för han blir förbannad,skriker och gör allt galet man kan tänka sig när det går dåligt för det laget han håller på , sjukt roligt hahha



Tjingiling badring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0