Welcome to the real life

Är så glad att jag har fått jobb inte nog med det så jobbar jag med något som jag verkligen tycker om,kontaktperson på TLC och furulundskolan.Snacka om goa tider, 8-16.30 varje dag men när mina elever slutar tidigare så får jag med gå hem om det inte finns något att göra gött gött gött.
Börjar tycka om att gå upp kl 6 varje morgon kroppen fungerar mycket bättre då !
Så det blir nog inte så mycket mer än jobb och träning framöver är ju helt död på kvällarna hahha.
Äntligen har snabba cash kommit ut på bio har väntat på den filmen länge nu så det blir bio imon i bromölla.
Imon ska det även bli en massa mys med underbara personer.
Annas kungliga skämt idag :
Jag åt en linjal till frukost så nu är jag mätt
Hahahahahahha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0