Borta bra men hemma bäst. Men vart är mitt hem haha

Göööötelaborg anlände jag till igår.
Kom rätt så sent hem till familjen. Pappa trodde att han drömde när jag kom så jag blv väckt 6 på morgonen idag och då fattade han att jag var i götet hahah
'Vilken dag det har varit idag.
Upp tidigt stack till fiskebäck med morsan och solade sedaan iväg till frölunda torg herregud  vad mkt kläder jag har köpt gööööött e de.
Hem till T-landa och gjorde iordning mig sedan hem till david och träffade lite folk därmed .
Nu gör syrran iordning sig sedan hem till frida och partaja.
Åker hem till sölvesborg imon och anländer till fest härligt !
Måste stiiiiiiicka nu.
Haaaaaaaaaaaaa deeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0