Killeboooooom

Nu var det dags igen KILLEBOOOOM BOOOOM BOOOM .
Detta året jobbar man på fredagen men bara till kl 3 .Går upp kl 5 på morgonen det är illa tröööött kommer jag att va.
Åååååh jobbigt.
Igår gick jag och totte in på svenska fastigheter och skulle lämna nyckeln.
Jag går in och säger till en kvinna som sitter där. Jag ska lämna denna nyckeln till Pål med det kanske går bra att jag lämnar den till dig istället. Javisst,säger hon. Sedan ställer hon frågan vart går nyckeln till.
Eeeeh dörren säger jag då och tänker hon måste ju vara knäpp hon måste ju fatta att den går till en dörr.
Ja men då formulerar jag frågan, Till vilken gatuadress går den till ?
Hahahha vafan tänkte jag med ? haha
Totte dog av skratt.

Idag är jag rätt så irriterad men vet inte rikigt varför, Blir irriterad för minsta lilla hmmm mkt illa SKÄRPNING TACK !

Dags att vila lite sedan kanske det blir en sväng in till torget för att se Nanne grönwall. Tog emot henne på hotellet idag sjukt snygg är hon.

Haaaaa de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0