Baaaaaarca

Äntligen !
Nu har jag kunnat se barca matchen hemma för den kanalen har vi yeeeees
Lite tråkigt att zlatan inte spelade från start
Somnade i soffan under andra halvleken men de VANN
ÄLSSSSKA BAAAARCA !!!

Kom hem igår efter jobbet och så upptäckte jag att jag har gått runt hela dagen på jobbet med 2olika örhängen hahha sjukt skumt

Josse berättade igår att hon hade varit på konsum och handlat efter det skulle hon hämta hampus så hon var sjukt stressad. Hon slänger in matkassarna i bagageluckan hoppar in i bilen shiiiiit VA FAN ÄR RATTEN?? helt förkrossad efter en liten stund upptäcker hon att hon har satt sig i baksätet HAHHAHAHA
Det var längesen jag skrattade så mycket.
Måste ju bara skriva att jag har varit med eleverna och haft bowliiing time i bromölla.
Vem vann över alla elver och 2 andra lärare???(som är sjukt dåliga förlorare)¨
Joo det var JAG wooohooo
Fredrik och willy började klaga på banorna och massa annat hahha
Nu ska jag gå från jobbet och slå Jo en signal
peace in


Kommentarer
Postat av: Jo

Jaaag saknar dig Pillsaaan!

2010-03-30 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0