Bästa.

Denna helgen var något utav det bästa.
Det var längesen jag hade såhär roligt vilka härliga människor.
Har hört sådana roliga historier och skrattat som bara den .
Hoppas att det blir mer sådana här helger :)
Fredags var det fest sedan tona.
Anna full som ett svin.
Lördagen avr det bästa jag var nykter men den roligaste dagen på länge.
Anna full som ett svin
ALKIS ANNA HAHHA
Nytt smeknamn har jag fått P.P
För mig är det en förkortning för Pernilla Pettersson
men anna startade förkortningen pilla pung
och så var det någonannan som sa p.p är en förkortning för pilla pung eller porrpillan tolka det hur du vill.
Haaaaallå eller detta kan missuppfattas hahh
Annas smeknamn blir A.A ANNA ANUS
Göööttt e de


Kommentarer
Postat av: AA

hahah de va lääätt den bästa heelgen ever! så ska våra helger va i framtiden pp!

2010-03-30 @ 16:40:40
URL: http://nilsnisseson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0