Det ska va PULS !

Mina idoler PULS kom till altona i lördags wooohooo
Vilken sommar känsla jag fick !
Det blev en kanon lördag grillning på dagen,anna hade redan druckit 2 öl vid 2 tiden hahha alkohlist javissssst.
Hem till anna sjöng lite karoke sedan blev det hem till pake seeeen PUUUULS !
Fredagen var härlig Boooowling time.
1. Totte
2.Ante
3.Lasse
4.Pillan
5.Ann-louise
6.Nettan
Jag 10poäng från att slå Lasse , sjukt roligt om jag hade gjort det!
På måndag är det studiedag för eleverna men för lärarna är det en vanlig jobbdag men så kommer olle sterner in på mitt kontor och säger att jag kan få vara ledig på måndag för att jag förtjänar det hahahah olle och rolf gillar mig sjukt mycket
Det blir Göteborg igen under påsk yeeeesss
har börjat åka dit varje månad nu det är ju trots allt my hometown .
Jobbet har gjort att jag itne ens orkar se på tv längre what the fuck ??
Jobb,laga mat,träna och sen sova TRÅKIGT !
Måste få mer energi !!
Är sjukt chockad över annas fredag HAHAH
Har inget internet hemma men gött att jag har lite tid över ibland på jobbet

Tjena mörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0