Göööteborg

Det blev götet i en hel veckan :)
Jobbet betalade resan.
Eftersom att mina elver hade sportlov den veckan fick jag åka upp till götet och jobba 3dagar på sjumilaskolan det var ju itne alls jobbigt resten utav dagarna blev att spendera tiden med vännerna. Äntligen kunde jag umgås med fmailj och vänner i flera dagar woohoo.
Det blev:
Shoooopping överallt i hela göteborg handlade sjukt mycket kläder igen haha gött e de
Sov hos sara
soalde i backa
hälsade på mitt gamla jobb fritidsgården
umgicks med johanna
hem till lillsara eftersom malin fyllde år där var det paaarty
busade med pappa en hel del skrev saker på hans ansikte när han sov,sprayade han med ajax,låste in han på toan,slog hand med skohornet  hahha.
m.m
Sjukt besviken på att jag och david inte hann att träffas men han ska ju komma hit ner snart och så ska johanna med också :) wiiieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0