Grattis

Vad är det för dag idag?
Jo,det är antes födelsedag
HURRA HURRA HURAA
GRATTIS
Kusinen blir 26år gammal, gubb VARNING hahah
Jag köpte ett grattis kort som är lika stort som ett skrivbord och skrev en massa goheter på det.
Gjorde ett eget presentkort som han ska få kryssa i för varje sak han använder
ex vi ska ta en fika.Jag betalar.
Vi ska se på film du väljer filmen och jag betalar.
Jag ska kalla dig kungen i 2 dagar
m.m
Sen blev det lite gåtor och för varje gåta så ligger det något spännande paket
ex.
Det står på golvet och kan lysa när du själv vill mysa
Hahaha ja e kunglig
Inte nog med det skulle jag komma på ett rim men det är ju inte min bästa egenskap
Hoppas att du får en kanon dag.26 år gammal och du ser ut som en flamma på din panna som kan stamma.
HAHAHA
Idag blir det bowling sen hem till gudmor och äta smörgåstårta som vi gjorde igår och så blir det speeeel.
Får inte glömma å säga att mina idoler PULS kommer till tona imon wooohhooo
Har inte varit på tona på flera  flera veckor så detta ska bli kul
Anna heter från och med nu Anna anus fräckt HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0