....like a rock star

PARTY LIKE A ROCK STAR
Johanna och jag hade rätt så många samtal igår om vi skulle gå ut eller inte fast hon i götet och jag här nere.
Är lite nyfiken på hur det gick för henne  haha
Lite bakis är jag allt men har varit på konsum och handlat lite saker hon i kassan ställde frågan.Är du bakis? hahha det syndes nog på de saker jag handlade
Gick hem till j.p igår vid 10 tiden redan då var anna pissnittad haha alkis
Det blev tona hade jätte roligt hoppar runt på dansgolvet och bara ler och skrattar, heeeelt rääättt!!!
Undra om anna har minnesluckor från igår?hmmm
Hade på mig mina vita skor i går också inte alls smart för dom är svarta nu så de ska tvättas !!
Får ta mina svarta converse nästa gång
Ska till svarta led sen om det itne regnar
Anna sa igår att vi skulle skrika
SVENSKA CUPEN ÄR NI KLARA???
Va fick anna panna det ifrån haha
Hoppas ante skriker för det är sjukt roligt
Nä nu ska jag tvätta och göra lite små saker
Ha de gott mitt i en kopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0