Paaarty ??

Idag har jag hållt i ett möte på jobbet med elever,föräldrar och rektorerna. Lite nervös var jag allt men det var kul. Kände mig väldigt vuxen haha.
Det ser ljust ut för mig ska få en till tjänst så jag stannar i sövesborg till nästa sommar iallafall hihi
På torsdag får jag besked om jag får lägenheten som jag har sökt wiieee I hope so
Jag och anna panna har lite att fira så det ska bli lite party idag men fråga är om jag är sugen på det.
Hmm just nu känner jag bara för att vara hemma  men det är ju så tråkigt har varit hemma flera helger i rad nu men men får se mot kvällen.
Ska med Ante och se på fotboll imon, svenska cupen det ska bli kul
Hoffmastero biljetterna ska bokas idag Gooood
Nä nu ska jag ha matte lektion
Eftersom det är fredag ska jag ta det lugnt med elverna

I am your teacher. I will show you the rules


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0