Underbart

Helgen har varit lugn.
Har absolut inte gjort något denna helgen bara varit hemma, fixat och donat.
Skulle ha åkt med till kalmar och tittat på IFK matchen men jag svek mitt lag men kände inte alls för det såg matchen på tv istället. Tittade väldigt mycket efter anna och totte men såg inte dom men självklart så gjorde alla andra det haha
IFK VANN MATCHEN :)
I söndags gick jag och ante ner till torget och tog en fika köpte sedan årets första glass och satte oss vid hamnen ,vilken vår känsla härligt härligt
Måste ju bara säga att inatt hade jag ett antal missade samtal från ett konstigt nr kvart över 4a lyckades jag svara. Blev utskälld utav någon på spanska försökte förklara ett antal gånger att jag inte fattade haha sen när personen hade slutat så sa jag att han måste ha ringt fel och det höll han med om hahaha
Snacka om att jag var chockad
Idag har jag fått en ny elev känner att det är ganska mycket nu på jobbet men jag utmanar mig själv and i fix it
I do it do it do it
Imon är det baaaaaaaaaaarca match fast klistrade framför tv ska jag allt vara
Efter jobbet blir det att jag pratar en hel del i mobilen med vänner från gööötet känns skönt att göra det !
Saknar er oerhört mycket  men till sommaren kommer de flesta hit ner och ska röja i sölvesborg . Om jag inte får ett sommar jobb blir det en hel del göteborg för min del också 
goooood liiiiiife



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0