det är inte okej

Sen i fredags har jag sovit typ 10timmar det är inte okej ! Somnade jättte tidgt idag men vaknade upp efter en liten stund och blev kanon pigg plus att jag vaknade med en glasbit i handen aj aj aj. va kom den ifrån?
Helgen har varit bra pappa kom och det var helt underbart.Vi fick gjort det mesta med lägenheten och det blev hur mkt skratt som helst. Ibland vill jag bara flytta tillbaka till götet men men får se när det händer. Det är sååå mkt på jobbet just nu dagens ungdomar, katastrofia !! Hoppas att jag kan åka till göteborg nu i helgen vill vill vill !
Tråkigt blogg inlägg idag inte för att jag är så bra på detta men ändå hahaha
Orkar inte skriva mer mååååste sova nu nu nu.
Dagens mening som används mest nu förtiden:
Sprit är bra, klockrent !

Sov gott, dröm sött
Goooood night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0