Mobil löööös

Nu var det dags att tappa sin mobil igen. Eller den ligger hemma hos Chriise någonstans.Typiskt att jag har mobilen på ljudlös ! Jobbigt..
Så idag får jag köpa nytt nr och ta en gammal mobil så länge.
Helgen har varit bra. Har glömt av vad jag gjorde i fredags.
I lördags blev det grillning hemma hos Sandy men jag och anna stack rätt så tidigt p.g.a att vi skulle välkomna J.P och Davy. Vi fick varsin t-shirt från usa woohoo så snällt utav j.p.
Sedan gick vi vidare till patrik sedan hem till chrisse.
Nykter skulle jag vara men det blev sprit ändå. Jag och anna försökte vara hemliga med det men det gick inte så bra hahhaa.
Så har minnes luckorna börjat komma tillbaka det är illa. Men sprit är fortfarande bra !
Om jag drack i helgen skulle inte totte prata med mig på 2 veckor men han vet inget hahha Göööött e de.
Idag har jag och min syster namnsdag. Alla på jobbet har grattat mig haha
Från ingenstans säger Peter jaha Pernilla när bjuder du på tårta hahah
Vafan Peter det är bara en namnsdag.
Han såg sjukt besviken ut men har lovat att baka något innan skolavslutningen.
Lääääängtar till personalfesten denna gången ska jag stanna hela natten lång hihi.
Nu ska jag ha lektion.
Salami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0