Tjena mooooors

Herregud vilken helg det var.
Jag blev spårlöst försvunnen på lördagsmorgonen anna hade varit ute och letat som en galning men jag låg ju bara hemma och sov. Fulla var vi fortfarande på morgonen. Det var j.ps fel ! Thats it !
Våra jackor var borta plus annas kamera men kameran låg i j.ps jacka och min jacka var kvar på räkan .asuuuum.
Inte nog med det så åkte jag på magsjuka eller något i tisdags, haaaallå eller? vad hände?
Mår lite bättre nu men energin är inte okej. Vill ju vara på toooooopp.Jobbigt att bara ligga i sängen !
Alla planer blev ändrade men men pappa kommer på lördag morgon då blir det full rulle med tapesera osv.
Anna och j.p är så snälla att de ska åka iväg på deras fika för att hjälpa mig med lite saker.
Totte skulle ha hjälpt mig lite idag men han har fått jobba över.
Fredag imon jiiiippiii- Jobb och sen får vi se hur allt slutar.
Hoppas att magen är frisk heeeelt frisk imon !
Oj ojoj va peter ska få på jobbet imon han är ledig så jag ska möblera om hela hans skrivbord hahaha ass kul ju
Dags för en meeeega dusch
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0