Göööötelaborg

Vilken dag det var igår.
Gick upp kvart över 5 sedan vidare till hässlelaholm.Vi satt där i 8a timmar och lyssnade på en massa trams om den nya skollagen osv vilka ärthuvuden som bestämmer dessa sjuka lagar. Rastlösa blev vi peter nöp mig under armen så jag ahr fått blåmärken men jag gav han en booooox. Sedan blev det tåget till götelaaaaborg.
Somnade halv 10 var dödstrött.
Idag blir det ullared läääängtar.
Resten utav veckan blir att spendera mina dagar med vännerna.
Torsdag kommer farmor och farfar hit för att fira pettro som blir 19år herregud va tiden går snabbt.
Fredag blir det hemgång till sölveslaborg och dena här helgen kommer ju bli crazy !
sviiiiiin gött e de !
Kusinen totte potte saknar man ju faktiskt !


Totte cpar                     Sara och totte             Pettro och davve        Världen bästa amor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0