Missförstånd överallt

Ullared is the shit.
Har handlat sjukt mycket blir så glad utav det wiiiiie :)
 Jag är rätt såvan vid att det alltid blir missförstånd mellan mig och anna hahha
men igår chockade sara mig.
Vi sitter ute på altanen och tjötar mamma kommer även ut en stund.

P : Jag har köpt så mkt saker att jag inte rikigt vet hur jag ska komma hem.
M : Sara kan inte du köra pillan och pettro på fredag.
Sara gör en liten chockad minn och börjar prata om att bilen har gåt mkt osv aja tänkte vi inget mer med det.
Efter en stund säger sara.
S : Jag kan köra er men problemet är bilen men jag skulle gärna vilja se allt.
Jag tänkte inom mig att de kanske har byggt något nytt på centralen.
Sedan säger sara det tar ju ändåså 3timmar
P: ööööööh? sara för fan jag menade till centralstationen i göteborg inte hela vägen till sölvesborg
Det var ett jävla missförstånd hahahhaha

Nu är det dags för att göra iordning sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0