Då var det dags igen

Förra helgen var en kaos helg

Herregud

Festandet började under fredags kvällen.Vi var överallt och var hemma halv 9 på morgonen helt sjukt va hände med klockan ?

Lördagen nyktra skulle vi va jag och anna går hem till linus under dagen och då sätter självklart davy på en festlåt. Va hände med anna och pillan då? joo vi blev fest sugna neeeeeeeej.Går hem diskuterar saken sen var det dags igen slutade med att vi gick hem vid 1 tiden för vi orkade inte mer hahah. Söndagen var jag så bakis att jag kunde inte ens kunde sitta upp men det försvann under dagen.Bingolotto blev det som alltid men vi vann inget förutom PAKE 500 SPÄNN åååh vi vill också vinnna.Idag är det fredag japp det börjar kl 6 har vi bestämt. men nästa helg kommer att bli katastrof känner det på mig.Haaaallooooweeeen vita linser is the shit läääskigt.

Får  se hur denna helgen slutar hihih :)

Denna veckan på jobbet har avrit sjukt rolig. Massa bus och jag och peter har krigat göött e de.

Nästa vecka blir det konferans i hässleholm med alla lärare sen resten av veckan spenderar jag i göööötelaborg sen hem till söööölveslaborg på fredagen wooohoo BACK IN TOWN !

Nu ska jag gå från jobbet omåste köpa presenter till sara och pettro HAPPY BIRTHDAY får inte glömma fisk maten till DORIS OCH BORIS .

Haa de gött hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0