Snart fredag härligt

Imon är det äntligen fredag
KAROKE IS THE SHIT
Girl power hahah
Sedan tona booona
Det komemr att bli lyckat känner det på mig
SKÅÅÅÅÅL

Sitter på jobbet och har tråkigt har precis lämnat uppgifter till mina elever i geografi självständiga ska de bli.
Peter den onda drog mig i håret förut aaaaaj bara för att jag kallade han perter pan det kallar jag humor sjukt roligt hahaha
Så nu har jag tagit hans älskade kaffe mugg,skrivit mes peter på ett papper som han ska lämna till chefen och ändrat lite saker på hans data I LOVE GÖTEBORG har han som startsida moohahaha gillar att busa det gör vi varje dag här på kontoret mycket skratt det är härligt.
Vart har jensan tagit vägen HALLÅ ELLER INTE BRA
En förjävla rolig kille
Ha deeee gööött






Kommentarer
Postat av: JEEENSAAN

Hallååååå sååå Pillaaan! Nu på fredag missar jag ju karaoke kvällen, dock är jag snart tillbaka på banan igen!.. Nästa vecka är jag ledig sjuukt mycke förutom på helgen! I will give u a call!.. Så hittar vi på nått häftigt! Lycka till med busen på jobbet och ha en underbar dag med kaffekoppen! Over and out!

2010-10-07 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0