Toooorsdag

När allt började gå bra med att äta rätt och ut och gå 2 ggr om dagen så får jag ett rejält ryggskott har legt på golvet nästan hela helgen har varit totalt handikappad. Igår var första dagen som jag kunde ta på mig mina kläder själv och kunde även sitta ner några minuter guuud såå hääärligt. Vilken panik jag har haft inombords !! man ska verkligen uppskatta livet mer !!Missade fias kalas = tårta och utgång i k-stad attans också BuUuUu .
Hör och häpna :
Måste ju bara berätta att i lördags gick jag och david hem till min underbara gudmor grillade goda hamburgare och jag fick stå upp hela middagen jobbigt värre.
Sedan var det dags för mig och david att gå till jensan vad händer påvägen?? Joo david springer rakt in i en bil huvudet åker rakt in i bakspegeln och han faller på marken,svimmar av lite sedan är det dags för ett stort skratt. Hela han är ett sår och det får han allt ta .
Snart är det påsklov hade tänkt att åka till götet men har 2 möten som jag måste gå på, TYPISKT !
I helgen hoppas jag verkligen att mamma och pappa kommer så vi kan ha lite vårmys men om inte dom kommer blir det hem till j.p och äta gott,dricka och spela spel och en massa vårnyheter resten utav helgen.
17 grader på måndag wooohoo
1 vecka kvar tills anna fyller år
1 dag kvar på jobbet sedan är det pååååååsklov
påsklunch idag på jobbet
Nu är det dags för fika
Ha de goooott

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0