Allt å inget

Lite blogg här och där
Allt å ingenting kan förändras på sekunder.
Jag och syrran har börjat cykla till affären för att hon vill ha upp sin kondition
Bli inte chockad men vi cyklade i kärring takt och hon höll på att dö heeeerregud haha men det kommer att bli bättrre på den fronten med heja heja.
På måndag får vi svar hoppas att det blir malmö håller tummarna för det !!
Ska försöka förklara mina idiotiska meningar som jag har fått ur mig idag
Nr 1
Tar Pettros fulla oboy glas och slänger det i vasken(mitt tänkande är att oboyen är ju kall)
Syrran: Varför slängde du ut min oboy?
Jag: Den var ju kall
Syrran:Oboy ska ju för fan vara kall
Jag: Ja just det jaaa
Nr 2
Pappa sitter med sin Iphone och kollar lite bilder mamma undrar vilken bild han har när hon ringer till hans mobil.
Självklart så tar jag upp min mobil och ringer till pappas mobil för att visa mamma hennes bilD
 samtidigt säger jag till mamma kolla vilken fin bild det är på dig
Heeeerregud pernilla du ringer ju från din mobil
hahhaa
Ibland får jag allt till det,gott skratt iallafall :P

Titanic på tv längesen man såg den filmen vilken otrolig stark kärlek det är mellan dom men tyvär finns enbart den kärleken på tv buhuhuuuu !!
Idag är det exakt en vecka kvar tills jag flyttar ska bli underbart.
Tråkigt att säga men i detta huset snarkar alla som idioter har funderat många ggr på att ta en madrass och lägga mig i tvättstugan ååååååh!
Nu är det reklam så nu blir det en cigg på det
Hej svejs

Mammi å dampet...........Jag å Buddha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0