Back in the little town

Sölvesborg Sölvesborg denna kooonstiga stad möt mig där jag är här !
Samtidigt som man hatar denna staden älskar man den nu är jag tillbaka för att stanna.
Flytten gick bra.
Lägenheten är fantastisk.
Vad mer kan man säga? En liten bit påvägen.
Mamma har varit på besök i några dagar och det var mer än toppen.
Får dock inte glömma å berätta att jag har varit utan kanaler i exakt 10dagar fy fan säger jag bara men imon kommer den nya boxen,kalas!
Vilken storm det var igår herregud stackars Vilda hon flög omkull såg förjävla roligt ut haha.
Inatt spydde hon så jag låg och klappade henne halva natten man får allt en liten mamma roll men det är ju trots allt min lilla bebis,älskar henne ssåå.
Imon kommer systeryster på besök för några dagar.
Anna kommer hem från usa denna veckan så på torsdag blir det att träffa gorumé fot jäveln.
Ett nytt samhälle ska byggas i Sölvesborg japp ni hörde rätt,LJUNGAVIKEN !
Om jag fick bestämma så skulle jag vilja bo där i framtiden i ett hus med en underbar kille och ha ett familjeliv inget svensson svensson men nästan men men den turen har man la inte !!
Konstigt nog går jag runt och tänker på min ålder 23 snart,Va händer??
Snart dags att börja bli vuxen PÅ RIKTIGT tiden bara rinner iväg Buuhuu
Ässsch nog pratat om de.
Nu ska jag och Vildisen ta oss en promenad .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0