Pannlampan

Det bästa köpet någonsin PANNLAMPAN !
När mamma fyllde år skojade vi med henne och köpte även en pannlampa för hon var jämt orolig att Vilda skulle bajsa någonstans när vi inte såg det. Igår dog jag utav skratt skulle gå in till mamma och säga godnatt då ligger hon i sängen med pannlmapan och läser en bok hahaha hon är sjuk i huvudet.
Vilda älskar ju att ÅKA BILEN när man säger så blir hon så glad att det är helt sjukt.
Så idag åkte vi bilen till ams det slutar med att hon spyr rätt på min vita tröja herregud vilken cirkus det blev.
 Till helgen fyller Pettro 20år vilken grej. Vi ska äta på en grekisk resturang och hon kanske ska få sova hemma över natten wiiiiie :).

Full rulle blir det denna veckan igeeen!
Snart flytt det är nästan så att man har börjat räkna ner dagarna äntligen är det dags för mig att bo själv hääärligt.
All rädsla för massa saker har försvunnit haft egen terpai och det har faneme hjälpt,stolt !

Snart åker gorumé fotjävlen till usa, fuuuuskigt ! Massa MMS på det !!

Fick ett sms utav Vickan förut Club farfar på fredag i Jönkan Billiga priser,snygga studenter och vickans efterfester detta är något jag missar känns förjävligt rent ut sagt !!
Längtar till ALL IN och Ouuuuupa längesen nu.
Men den helgen vi kör Vickan och Pillan style kommer det att smälla från alla håll och kanter för det var flera veckor sedan !! Lääängtar !
Nu måste jag rasta Den Vilde
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0