SOFFHÄNG

Japp !!
Igår kom Vickan till götet så vi körde på en utav våra klassiker,SOFFHÄNG !!
Cigg,cola,mat,massa tjöt och allt händer i soffan.
Fantastiskt.
Idag blev det lite tapp på människor
nr 1
Killen som åkte skatebord med gitarren i handen,ryggsäcken med skidorna i och så får man inte glömma hans sångröst. Jag och Vickan tyckte ju självklart att han var klockren 
nr2
Åker förbi preem macken rätt som det är kommer en kvinna ut med en rosa morgonrock och tofflor.
Denna kvinna fick ett TAPP utav mig (menas med att hon har tappat det)
Nr3
Denna kvinna fick jag ta del utav för några dagar sen och hon har veeerkligen tappat det total.
Halloween linser har hon dagligen
Egen fest med sin kassetbandspelare och sjunger till varje låt
Inte nog med det hade hon en fila filofax 
Får inte glömma att hon ville se på barnprogram och kände sig som hemma på den avdelningen
Heeerregud haha
Sådana här saker händer bara i en storstad! 
Petronella ville att jag skulle se en film för att försöka förstå lite mer
When a man loves a women så den har jag hyrt idag
Imon blir det Kvibergsmarknad wiiiie
Nu idol yeeeeah !





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0