Helsingborg !

Nu har jag vänt blad och säger hej Helsingborg till mitt nya kapitel i livet.
Som ssagt nu bor jag i Helsingborg.
Vi bor 4a st i lgh jag,totte,colle och josse.
Jag stor trvis !
Anledningen till att jag flyttade hit var att jag har börjat plugga på komvux ingen väntetid i hbg.
I mars månad är jag klar med de ämnerna och då blir en ny resa men det tar vi då!
Helsingborg i sig är en fin stad älskar strandpromenaden !
Uteställerna är bra och de människor man har lärt känna.
General knas och syster sol blev det i fredags så jäävla bra !
Än så länge är det skolan som gäller men det kommer mera...


                       General Knas              Me and totte                   Strandpromenaden                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0