Hit å dit

Jaa vad ska man säga?
Har flyttat hit å dit de senaste månaderna och nu börjar det kännas jobbigt!!
Att fly från saker gör inte saken enklare.
Saken är den att jagorkar inte spela ett spel längre har lärt mig att det är okej att må dåligt ibland,livet är inte alltid en dans på rosor!!
Tar tag i det gamla och det nya just nu och hoppas på det bättre.
En ryggsäck full med skit ska faneme bort,lever ju bara en gång!
Nu blir det flytt från Helsingborg till lilla staden Sölvesborg igeeen !
Avslutat studierna i hbg och ska börja på nytt i sbg.
Lägenhet fixad iallafall en liten 1a och det ska bli mitt hem !!
Sbg är en liten håla där det dricks mkt,skitsnack,drama o,s,v.
Men man har lärt sig vilka man ska umgås med , de som betyder mest och inte ta skit från någon.
Det kommer att blil plugg och träning på högnivå å fyllan lägger vi på hyllan lite smått iallafall !!
Har tagit bort min fb är trött på att se vad alla gör och inte!
Det människor som betyder mest är de personer som jag träffar och pratar i telefon nästan dagligen med! Sen skiter jag i alla andra.
Jag hoppas snart på att få träffa min systeryster ,Everything hurts.
Min älskade Vickan har jag inte träffat på gööör länge det känns verkligen inte okej !!Saknar dig!
Nu ska jag sova för imon blir det en lååång dag med fix hit å dit och en tågresa ner till sbg.
God natt och sov sött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0