Höst !

Idag har det varit höstväder!
Löven faller,blåsigt och kallt jooobbigt värre.
Idag har jag varit hemma ensamn sen några timmar tillbaka det känns faktiskt lite konstigt eftersom det är 3 till som bor här.
Det har varit skönt men nu kan gärna alla komma hem och de andra människor som kommer å går hihi.
För att inviga hösten har jag gosat ner mig i soffan med en kopp te löjligt mysigt !
Får ju inte glömma att Vickan har köpt sig en häst och den ska döpas innan kort för det kan hända att nästa vecka på onsdag att den inte kommer med hem efter kåren hahaha fantastiskt !
 gormé fot jävlen annapanna ser tydligen ut som en hamster dessa visdoms tänder är inte att leka med !
Min lilla Vilda löper för tilfället så mamma har köpt en rosa "blöja" med en rosett på hahaha
Gud vad jag saknar henne det börjar bli väldigt jobbigt !

Får väl fortsätta med att myspysa i soffan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0