Skruv problem

Jaaadå skruv problemo!
När jag flyttade mina saker från sbg så fick vi skruva isär köksbordet och soffan,idag upptäckte jag att skruvarna är spårlöst försvunna. Hur ska detta gå? Limma ihop skiten eller? Jobbigt värre!
Förkyld är jag med och det är inte okej nyser hela tiden buuu .
Jag får allt ta och be om ursäkt till mina nära och kära för att jag har varit så osocial det senaste nu är det ändring på det för nu rullar det framåt och saker börjar bli bättre :)
Den här vecan har jag varit överallt
Sthlm fram å tillbaka
olika avdelningar fram å tillbaka
ikea och stan fram å tillbaka
Igår var huvudet tungt gaaaalet !
Halloween firande blev det inte nykter helg bra gjort.
Idag lagade jag pannbiff med potatismos herregud va köket såg ut efter det, mamma blev skogstokig men gott var det muuums
Imon blir det mkt åkande igeeeen !
Nu måste jag sova med go musik på.
Syster sol och general knas loooove it !
sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0