Inte alls lätt

Jaa herregud allt är inte lätt här i livet.
Upp,ner,höger,vänster.
Ibland snurrar bara allt å man vet ingenting men va gör de?
Tur att man är så ung och kan göra massa äventyr att bara ha sig själv att tänka på är en fantastisk känsla,stor trivs med deeee!
Första flytten till sbg har varit lärorikt.
Erfarenhet från både jobb,kärlek,cp fyllor och det tackar jag för!
Fyllestaden har jag lagt bakom mig men minns de oerhört roliga stunderna och de vänner man har med sig i livet.
Nu blir det Helsingborg för ett nytt äventyr.
Innan året är slut ska det göras mkt :
Studera som satan!
Jönköping
Sbg
Oslo
Tomas Ledin
åååh mkt mkt mer
Inte nog med det har man en helt ny stad att se framemot Heeell ya!
Hur ska det gå utan Vilda som är min stora kärlek här i livet.
Vilda springer in till mig på natten å lägger sig på bröstet med sådan värme.
Pusssar får man hela tiden,busar gör vi och det ansiktet vill man bara äta upp. Gaaah!?!?!
Nu ska det pumpas hård musik i hörlurarna för nu ska jag bege mig till motionsslingan så jävla gött när mjölksyran kommer.WHAT THE FUCK LIKSOM ?!?!?
Måste inhandla en klädstång får inte glömma de !
Mitt och Annas samtal igår om centimer och minuter gick ju åt helvete skönt att ingen hörde det samtalet hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0